21 dagar kvar

| Postat i: Allmänt
0

Heej mina tappra läsare och jag ber om ursäkt för uppehållet! Men har inte haft den minsta lust eller tid till att blogga senaste tiden. Eftersom det närmar sig slutet ska jag åtminstonde avsluta bloggen, ska självklart svara på era kommentarer och försöka få upp lite inlägg innan min resa är över... Vad händer med tiden egentligen? Om 21 dagar får vi här på SSN sommarlov och samma kväll sitter jag på ett flyg hem, om mindre än en månad är jag hemma i Sverige igen. Jag kan inte förstå det och börjar faktiskt bli lite nervös även fast jag kan medge att jag längta hem mycket. Inte bara det att man ska lämna Kenya utan just nu är det även slutspurten av tvåan, därför har jag extremt mycket plugg men oj vad stolt jag kommer vara när allt är klart! Det är så skönt när man får saker avklarade, framför allt i skolan. Tyvärr har jag råkat på en förkylning och brutalt halsont så ligger i sängen och har lite ångest, har inte tid att vara sjuk... Hoppas inte detta blir långvarigt för finns så mycket jag vill göra istället för att ligga här och må dåligt, det suger verkligen.

Hittills till 21 dagar kvar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: